PL | EN |
KAMPANIA PODPISÓW / AMBASADA PAKISTANU
Agencja komunikacji marketingowej ABK Grupa dla Ambasady Pakistanu przygotowała oraz przeprowadziła Kampanię Podpisów Piłka 2012. Celem kampanii było budowanie i promowanie wizerunku Islamskiej Republiki Pakistanu, zbliżenie do siebie dwóch krajów i ich mieszkańców oraz zacieśnienie stosunków międzynarodowych. Poprzez organizację Kampanii Podpisów Republika Pakistanu chciała pokazać swoje wsparcie dla polskiej reprezentacji oraz wspólnie celebrować organizację Mistrzostw Europy w naszym kraju. Tym samym chciała przybliżyć Polakom zalety swojego kraju, zwrócić uwagę na duże możliwości inwestycyjne, rozwinięty przemysł, znaczący dla kraju eksport żywności oraz dużą otwartość i uprzejmość samych Pakistańczyków.
Jako symbol przyjaźni i wsparcia Reprezentacji Polski podczas mistrzostw UEFA EURO 2012 podarowała 2-metrową piłkę, na której każdy kibic mógł złożyć swój podpis. Piłka stanęła początkowo na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie, a w kolejnych etapach kampanii była eksponowana na największych wystawach poświęconych piłce nożnej. Na zakończenie trafiła juz na stałe do zbiorów Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie. Islamska Republika Pakistanu jest jednym z największych na świecie producentów ręcznie szytych piłek sportowych, w tym piłek do gry w piłkę nożną na licencji znanych marek międzynarodowych.
W trakcie kampanii silny nacisk położony został na komunikację projektu, zwłaszcza do szkół podstawowych i ponadpodstawowych, wspólne spotkania wycieczek szkolnych z Ambasadorem przy piłce podczas kampanii, jak również podczas Dnia Dziecka oraz na wystawie piłkarskiej organizowanej w Muzeum Techniki.
Agencja odpowiedzialna była za całość działań związanych z projektem w tym logistykę, przygotowanie oraz przeprowadzenie całości działań, współpracę z instytucjami, opracowanie i prowadzenie strony www oraz działań w mediach społecznościowych, działania PR, komunikację projektu zarówno na terenie kraju jak również poza jego granicami, współpracę z mediami polskimi oraz międzynarodowymi.
Osoba odpowiedzialna za projekt:
Zulfiqar Younas, Radca Handlowy, Ambasada Pakistanu
Murad Ali, Ambasador, Ambasada Pakistanu
Termin realizacji projektu: 2012
Przejdź do portfolio.
Jako symbol przyjaźni i wsparcia Reprezentacji Polski podczas mistrzostw UEFA EURO 2012 podarowała 2-metrową piłkę, na której każdy kibic mógł złożyć swój podpis. Piłka stanęła początkowo na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie, a w kolejnych etapach kampanii była eksponowana na największych wystawach poświęconych piłce nożnej. Na zakończenie trafiła juz na stałe do zbiorów Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie. Islamska Republika Pakistanu jest jednym z największych na świecie producentów ręcznie szytych piłek sportowych, w tym piłek do gry w piłkę nożną na licencji znanych marek międzynarodowych.
W trakcie kampanii silny nacisk położony został na komunikację projektu, zwłaszcza do szkół podstawowych i ponadpodstawowych, wspólne spotkania wycieczek szkolnych z Ambasadorem przy piłce podczas kampanii, jak również podczas Dnia Dziecka oraz na wystawie piłkarskiej organizowanej w Muzeum Techniki.
Agencja odpowiedzialna była za całość działań związanych z projektem w tym logistykę, przygotowanie oraz przeprowadzenie całości działań, współpracę z instytucjami, opracowanie i prowadzenie strony www oraz działań w mediach społecznościowych, działania PR, komunikację projektu zarówno na terenie kraju jak również poza jego granicami, współpracę z mediami polskimi oraz międzynarodowymi.
Osoba odpowiedzialna za projekt:
Zulfiqar Younas, Radca Handlowy, Ambasada Pakistanu
Murad Ali, Ambasador, Ambasada Pakistanu
Termin realizacji projektu: 2012
Przejdź do portfolio.
2024 ABK Grupa. Wszelkie prawa zastrzeżone.