PL | EN |
PROGRAM LOJALNOŚCIOWY MARKI DURACELL / GILLETTE
Grupa ABK zrealizowała działania związane z programem lojalnościowym marki Duracell skierowanym do sklepów TT (Traditional Trade).
Założeniem programu było poprawienie widoczności marki w sklepach TT, zwiększenie sprzedaży produktów Duracell, wywołanie potrzeby zakupu produktów Duracell bezpośrednio od firmy. Założenia realizowano poprzez program lojalnościowy dla właścicieli sklepów TT, konkursy dla właścicieli sklepów TT, konkursy dla działów sprzedaży Duracell.
Obsługa programu poprzez agencję ABK polegała na:
Mariusz Zimny, Trade Marketing Manager, Duracell Poland
Przejdź do portfolio.
Założeniem programu było poprawienie widoczności marki w sklepach TT, zwiększenie sprzedaży produktów Duracell, wywołanie potrzeby zakupu produktów Duracell bezpośrednio od firmy. Założenia realizowano poprzez program lojalnościowy dla właścicieli sklepów TT, konkursy dla właścicieli sklepów TT, konkursy dla działów sprzedaży Duracell.
Obsługa programu poprzez agencję ABK polegała na:
- stworzeniu spójnego programu lojalnościowego,
- wdrożeniu programu i całościowej realizacji.
Mariusz Zimny, Trade Marketing Manager, Duracell Poland
Przejdź do portfolio.
2024 ABK Grupa. Wszelkie prawa zastrzeżone.