![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
PL | EN |
O NAS
ABK - Profesjonalizm i zaangażowanie.
ABK jest niezależną agencją komunikacji marketingowej działającą w Polsce od 1991 roku.
ABK jest współtwórcą polskiego świata reklamy: utworzyliśmy pierwszy w Polsce konkurs reklamy pod nazwą Clio Poland w latach 1991-1995, od 1996 do teraz Idea Awards, byliśmy wydawcą Katalogu Mediów i Agencji Reklamowych w latach 1992-1995, realizowaliśmy stałe cotygodniowe audycje o reklamie w Radiu Kolor (1993-1994) oraz stałe miesięczne spotkania liderów polskiej reklamy w radiu ZET oraz warszawskiej TVP (1993-1994).
ABK zostało założone przez Romana Fedorczuka posiadającego wieloletnie zawodowe doświadczenie na rynku amerykańskim: licencja SAG (Screen Actors Guild), AFTRA (American Federation of Theater and Radio Artists), członek AAA ( American Advertising Association), AAA (American Arbitration Association). Ukończył studia na Wydziale Mechanicznym Politechniki Wrocławskiej, studia podyplomowe na Wydziale Budownictwa Politechniki Warszawskiej oraz na Wydziale Mechanicznym Columbia University w Nowym Yorku.
ABK oferuje kompleksową obsługę w obszarach reklamy, organizacji imprez, public relations, tworzenia stron internetowych i marketingu w mediach społecznościowych (komunikacja marketingowa).
ABK specjalizuje się w tworzeniu strategii i realizacji programów marketingowych dla firm dysponujących ograniczonym budżetem.
ABK to młody, zaangażowany zespół profesjonalistów gotowych na wyzwania, łączących wiedzę, długoletnie doświadczenie, kreatywność, a przede wszystkim zaangażowanie i profesjonalizm w pracę, którą wykonuje na rzecz naszych Klientów tworząc unikalne rozwiązania.
ABK jest niezależną agencją komunikacji marketingowej działającą w Polsce od 1991 roku.
ABK jest współtwórcą polskiego świata reklamy: utworzyliśmy pierwszy w Polsce konkurs reklamy pod nazwą Clio Poland w latach 1991-1995, od 1996 do teraz Idea Awards, byliśmy wydawcą Katalogu Mediów i Agencji Reklamowych w latach 1992-1995, realizowaliśmy stałe cotygodniowe audycje o reklamie w Radiu Kolor (1993-1994) oraz stałe miesięczne spotkania liderów polskiej reklamy w radiu ZET oraz warszawskiej TVP (1993-1994).
ABK zostało założone przez Romana Fedorczuka posiadającego wieloletnie zawodowe doświadczenie na rynku amerykańskim: licencja SAG (Screen Actors Guild), AFTRA (American Federation of Theater and Radio Artists), członek AAA ( American Advertising Association), AAA (American Arbitration Association). Ukończył studia na Wydziale Mechanicznym Politechniki Wrocławskiej, studia podyplomowe na Wydziale Budownictwa Politechniki Warszawskiej oraz na Wydziale Mechanicznym Columbia University w Nowym Yorku.
ABK oferuje kompleksową obsługę w obszarach reklamy, organizacji imprez, public relations, tworzenia stron internetowych i marketingu w mediach społecznościowych (komunikacja marketingowa).
ABK specjalizuje się w tworzeniu strategii i realizacji programów marketingowych dla firm dysponujących ograniczonym budżetem.
ABK to młody, zaangażowany zespół profesjonalistów gotowych na wyzwania, łączących wiedzę, długoletnie doświadczenie, kreatywność, a przede wszystkim zaangażowanie i profesjonalizm w pracę, którą wykonuje na rzecz naszych Klientów tworząc unikalne rozwiązania.
2023 ABK Grupa. Wszelkie prawa zastrzeżone.