PL | EN |
USP TENISPOLSKA / US PHARMACIA
Na zlecenie firmy US Pharmacia agencja komunikacji marketingowej ABK Grupa odpowiedzialna była za całościowe przygotowanie oraz realizację i komunikację programu Corporate Social Responsibility „USP tenispolska”, którego celem było zachęcenie dzieci i młodzieży do aktywnego spędzania czasu poprzez udział w zajęciach tenisowych, jak również ogólne propagowanie zdrowego trybu życia.
Realizacja programu odbywała się poprzez zajęcia sportowe, działania edukacyjne i komunikacyjne w szkołach, samorządach, urzędach i placówkach państwowych, klubach sportowych, mediach oraz w informacjach kierowanych do nauczycieli, rodziców, w tym między innymi:
Aldona Zygmunt, Dyrektor ds. komunikacji w US Pharmacia
Jacek Plewa, Chief Executive Officer US Pharmacia
Termin realizacji projektu: 2009 - 2011
Przejdź do portfolio.
Realizacja programu odbywała się poprzez zajęcia sportowe, działania edukacyjne i komunikacyjne w szkołach, samorządach, urzędach i placówkach państwowych, klubach sportowych, mediach oraz w informacjach kierowanych do nauczycieli, rodziców, w tym między innymi:
- doroczny Piknik Sportowo-Rekreacyjny oraz Turniej Tenisowy USP Cup im. Voitka Napiórkowskiego,
- organizacja bezpłatnych zajęć z instruktorem i korty w okresie wakacyjnym, we współpracy z urzędem miasta,
- Szkolna Edukacja Tenisowa - program dla szkół w celu urozmaicenia zajęć WF, bezpłatne szkolenia dla nauczycieli i sprzęt dostarczany szkołom,
- Spartakiada SET - rywalizacja szkół w formie atrakcyjnych konkurencji sportowych,
- udział w piknikach organizowanych przez urzędy miasta,
- organizacja otwartych pikników własnych,
- Tenisowe Asy - program rekreacyjny dla dzieci i młodzieży w celu zainteresowania ich tenisem jako formą rekreacji,
- program profilaktyczny - obejmuje informacje merytoryczne, badania i specjalistyczną opiekę lekarską,
- Challenger i rozgrywki międzyklubowe,
- portal tematyczny tenispolska.pl oraz działania w serwisach społecznościowych, własna telewizja internetowa.
Aldona Zygmunt, Dyrektor ds. komunikacji w US Pharmacia
Jacek Plewa, Chief Executive Officer US Pharmacia
Termin realizacji projektu: 2009 - 2011
Przejdź do portfolio.
2024 ABK Grupa. Wszelkie prawa zastrzeżone.